Diskuze a poradna k výměně účtenek
Dotazy a náměty pro výměnu účtenek na těchto stránkách
Dostávejte 1x týdně novinky o účtenkové loterii. Tipy a triky, výhry a další zajímavé informace. navíc pro vás hlídáme, ty nejzajímavější soutěže na internetu.
Dobrý den, jak zde mohu zrušit účet? Děkuji
Zdravím všechny jsem tady nový.
Dobrý den,
chci získat účtenku, mám dostatek kreditu, nabízené účtenky se mi nezobrazují ( pouze 1ks )
Už se mi to jednou stalo, prý velká aktivita?????
Mám dostatek kreditů, tak jsem tu častěji, abych se jich zbavil dřív, než účtenkovku zruší.
To mi pak budou na ………..
Otas
Dobrý den, hned to prověřím. Vzhledem k tomu že začíná další vlna EEt tak učtenkovku jentak nezruší
a kredity jsou mi na …….
účtenkovka končí
Dobrý den, zkuste nyní
mám -9704 kreditů !!!!
původně jsem měl 25519
Zkuste se odhlásit přihlásit
Děkuji, už je to vše v pořádku.
účtenky už vidím, to je v pořádku
jen kredit nesedí
Velké výhry si určitě tzv. ošefují organizované skupiny, protože běžný člověk nedá za den při veliké snaze v průměru víc, než tři ! Velké výhry bych zrušil a potěšil bych ty, kteří mají radost i z malých částek !
Dobrý den,
moc pěkná aplikace. Můžete prosím k zakoupeným účtenkám vygenerovat QR kód, aby se dal naskenovat do mobilní aplikace Účtenkovka a nemuselo se to složitě kopírovat?
Děkuji
Dobrý večer, opět jsou nabízeny úščtenky z minulého měsíce (konkrétně z ledna). Prosím o jejich odstranění. Vadí mi, že musím neustále hlídat, abych si ty lednové náhodou nekoupila. Děkuji
Dobrý den, vždy 13. to promazáváme. Může se stát že nějakou přehlédneme, nebo že ji někdo vloží špatně. Každopádně pokud si ji koupíte, napište mi a já to vykompenzuji
Dobrý večer,
chci získat účtenku, mám dostatek kreditu, nabízené účtenky se mi nezobrazují ( pouze 1ks )
Odhlásil jsem se, resetoval počítač, nic nepomáhá.
Dobrý den, zkuste nyní
Jak poznám, které účtenky jsou prodány a které ještě ne? V sekci „Product“ jsou zobrazeny všechny účtenky mnou zadané. Je to velice nepřehledné. Nejde to rozlišit, třeba barevně?
Dobrý den, děkuji za námět. Promyslíme to
Jak zjistím, kdo mně dal špatné hodnocení ve výměně účtenek? Mám 4 poslední špatně hodnocené a nejsem si vědoma chyby, jen u jedné a to kupující teď opravuje na kladné. Všechny jsou s dnešním datem.
Kdesi jsem tu četl, že zjistit, kdo vám dal záporné hodnocení, nelze, aby nedocházelo k odvetám ze msty („ty hajz.., tys mi dal záporné hodnocení, tak já ti dám taky, i když máš účtenky v pořádku!“). Takže mám pocit, že to nejde.
Děkuji, právě mám pocit, že mně to snad dal někdo ze zlomyslnosti.
Já jsem to pověsil na hřebík. Poctivě jsem více než rok přepisoval účtenky a ani ťuk. Ztráta času. Raději brigádu, kde si vydělám. Tento stát nefunguje.
Je to vaše volba.
Já to zas beru tak, že bych ve volném čase stejně zřejmě seděl u PC, tak je mi tak nějak jedno, jestli „jenom“ surfuju nebo zadávám účtenky do loterie 🙂
Dobrý den. Každý měsíc poctivě sázím ůčtenky do soutěže a ještě jsem nic nevyhrála, pouze 100.-Kč. Jak je to možné, když jste zpřísnili pravidla i to nepomohlo.
Proč jsou ještě v lednu 2020 nabízeny účtenky s listopadovým datem?! Kupovala jsem si účtenky a omylem jsem koupila listopadovou účtenku. Já vím, měla jsem se pořádně podívat. Na druhou stranu by tyto účtenky měly být již dávno vymazané.
Je to potřeba lépe vysvětlit (uvest celou transakci jako příklad)
Jinak se v tom nelze vyznat !!!
Jak změním datum (rok) při vkládání účtenek?
Dobrý den, již to jde
mám zaplněnou poštovní schránku a nevím jak ji vyprázdnit poradí mi někdo
Jak poznám které účtenky se už prodali a které ještě ne? V sekci „Product“ jsou zobrazeny jak prodané, tak zatím neprodané. Přijde mi to nepřehledné.
Dobrý den, chci získat účtenku, mám dostatek kreditu, nabízené účtenky se mi nezobrazují (pouze 1). Když jsem na to šla jinak a odhlásila jsem se a šla na Získat účtenku, nandala jsem si je do koše a pak se přihlásila, nešel mi zase dokončit nákup. Nevím, v čem je problém, protože se mi to ještě nikdy nestalo
Dobrý den, opravím vám to večer. Stává se to aktivním uživatelům. Vydržte prosím do večera. Děkuji
Můžete to prosím vyzkoušet? děkuji
Dobrý večer, dá se zjistit, kdo mi dal špatné hodnocení. Nikdo mi nenapsal, že by nějaký údaj na mé účtence nebyl v pořádku a chtěl ho opravit. (všechny vložené mám schované) a ráda bych to doplnila. Za co tedy mám -hodnocení? Děkuji
Dobrý den, anonymita palcování je nastavena z důvodů, aby nedocházelo k odvetnému chování. Přičemž kontrolujeme zda někdo bezdůvodně „nepalcuje“ dolů. Takové účty pak mažeme a hodnocení rušíme
Dobrý den,
asi jsem špatně vyplnil učtenku a kupující mi napsal,
Můj problém, nelze odepsat !!!!!
Chci poslat s omluvou jinou, ale NEJDE TO !!!!
Jedná se o: spackovah
Koupil jsem poté účtenku i od spackovah, abych mohl navázat komunikaci, ale opět to NEJDE!!!
Dobrý den, na této adrese se vám nedaří odeslat zprávu? https://www.loterie-uctenkova.cz/posta/?fepaction=newmessage
Dobrý den, opakovaně oslovuji prodejce Lusy o špatně zadanou účtenku a dělá mrtvého brouka. Dá se s tím něco dělat, když nekomunikuje?
Opakovaně? Po druhé.. 🙂 Co třeba být trpělivá 😉
Dobrý den, dneska jsem zakoupila 3 účtenky, které byly naprosto v pořádku. Dala jsem k nim kladné hodnocení a za každé hodnocení se mi připsaly 2 kredity. Ve vašem návodu je napsáno – viz níže citace – že obdržím za každé hodnocení 4 kredity. Pochopila jsem někde něco špatně, nebo ty 2 kredity za každé hodnocení se ještě připíší nějak dodatečně?
„2. Nezapomeťe dát pravdivé hodnocení pomocí palce v přehledu objednávky. Za každé pravdivé hodnocení získáte 4 kredity.“
Dobrý den, jsem tady dnes poprvé. Mám nějaké účtenky, které dám ráda do oběhu. Mohla bych se prosím zeptat, zdali má smysl zde nabídnout i účtenku, kterou jsem si omylem registrovala na svém účtu na Účtenkovce jako druhou od stejného obchodníka ve stejný den (12.6.), takže se mi na Účtenkovce zobrazila červeně jako Nesplňuje 1x1x1. Nevím, co by to udělalo, kdyby si ji znovu zaregistroval někdo jiný, a nechtěla bych někoho tím poškodit, že ji tady nabídnu a někdo si ji vezme a bude mu k ničemu. Máte s tím prosím nějakou zkušenost?
Dobrý den, tu už nelze registrovat, ale děkuji za váš zájem
Dobře, díky.
Přidejte 1- 10 haléřů a půjde.
Jak mohu prosím udělit hodnocení za nakoupené účtenky? Jsem tu nová a zatím jsem na to nepřišla… Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, v tomto článku je návodné video, ve kterém je zachyceno i hodnocení uživatele po úspěšné registraci účtenky
https://www.loterie-uctenkova.cz/registrace-vymenene-uctenky-do-uctenkovky-do-10-vterin-diky-nove-funkcionalite/
Nějak z toho nejsem moc moudrá. Nikde nenacházím, kde kliknout na palec nahoru či dolů. Resp. celé to zelené okénko… To se objeví a hodnocení lze udělit jen bezprostředně po nákupu účtenky, nebo lze někde dohledat a hodnotí prodejce i zpětně? A pokud ano – pod jakou záložkou? V zakoupených účtenkách nic takového nevidím.
Už jsem na to přišla, hurá! 🙂
skvělé, jsme rádi, že sem chodí chytří lidé
Do 12,6, lze vyměnit květnové účtenky, pokud nechcete, aby vám propadly, snižte u zadaných účtenek cenu na minimum, jinak vám propadnou. Lze to provést topováním za 3 kredity.
Prosím vás můžete mě vysvětlit o co tady skutečně v této výměně jde? Vyměnit účtenku jde za co a co se s touto výměnou získá?
Děkuji za srozumitelnou odpověď.
Dobrý den, podstata je v tom, že zde nabídnete účtenky, které máte, ale které z důvodu omezení 1x1x1 nemůžete sám registrovat. Tuto účtenku však může registrovat někdo jiný, proto si ji od vás za Kredit koupí a vy si za obdržený kredit koupíte jinou účtenku z nabídky, kterou registrovat do účtenkovky můžete zase Vy. Kredit můžete získávat i dalšími aktivitami na stránkách
Jak dlouho trvá, když kupující zažádá o opravu hodnocení.
Záleží jak se k tomu dostaneme, ale na žádné nezapomeneme :-). nejdéle to zatím trvalo 3 dny
Dobrý den, jakým způsobem lze změnit údaje v účtence, která se uložila v nabídce omylem? Stalo se mně, že se uložila a ještě nebyla kompletně vyplněná. Děkuji za odpověď. Ladislav Hýža
Dobrý den ve svém účtu v sekci „Products“ je možnosots Upravit a topovat. Po kliknutí na toto tlačítko se vám objeví formulář pro úpravu účtenky
Děkuji za odpověď a návod.
Hezký sváteční den všem.
Prosím provést úpravu pro „Změnit počet účtenek“ – nelze překlopit ze 40 na 60 ks.
Děkuji.
Honzajak
Velice bych se přimlouvala za vložení jména autora prodané účtenky. Při tisku PDF účtenky se mi
stalo několikrát, že jsem si zapomněla poznamenat prodejce a neměla jsem u koho účtenku
reklamovat. Pro vás to jistě nebude takový problém.
dobrý den, od včera 14.4. mi nelze otevřít soutěžní stránka účtenkovky? Děje se něco??? děkuji
Dobrý den řekl bych že šlo o nějakou krátkodobou nedostupnost. Stránky se načítají vpořádku
Dobrý den, proč se nejde dostat na starší koupené účtenky, dříve to šlo, teď to nabízí jen jednu stránku.
Dobrý den, účtenky vydané v měsících, pro které proběhlo losování ze systémů mažeme.
Jenomže mně se jednalo o účtenky z 12.4.
účtenky z tohoto data mazány nebyly
Stále nelze zobrazit další stránku koupených účtenek. Potřebuju číslo objednávky z 12.4., ohledně reklamace a nemůžu to zjistit. Zobrazuje pouze jedna stránka a když kliknu na další tak se nic neobjeví.
Poslal jsem vám to na email. Bohužel nemohu chybu na svém účtu nasimulovat. Mohu se přihlásit do všeho účtu?
Dobrý den.
Výše je uvedeno, že je již v chodu spravedlivější způsob výměny účtenek kus za kus, ale stále tam vidím jejich bodové ohodnocení.
Tak jak to tedy ve skutečnosti je?
Děkuji za info.
Honzajak
Dobrý den, vašemu dotazu vůbec nerozumím, prosím o podrobnější popis
Dobrý den. Pokud je uváděna změna ve výměně kus za kus, tak potom nemůže u nabízených účtenek být uvedena prodejcem výše kreditu, respektive, tato položka tam již nemá být vůbec uvedena.
Děkuji.
Honzajak
PS
Ještě prosím o jednu změnu.
U uváděných příspěvků bych velice uvítal zrušení textů:
– právě teď
– 4 dny před
Místo toho prosím všude uvádět datum vložení příspěvku, respektive odpovědi.
Děkuji.
Honzajak
Dobrý den, nerozumím vašemu „slovíčkaření“ prodáte za 30, koupíte za 30, tedy kus za kus. Navíc získáváte bonusové kredity za aktivitu, takže ve skutečnosti získáváte víc účtenek než vkládáte
Dobrý den.
Já prodávám vše za 30.
Stále se tam ale vyskytují nabídky za 32, 50., a myslím, že jsem si u někoho všiml, že to nabízí za 100.
Děkuji za info.
Honzajak
Dobrý den.
Dne 7.4.2019 jsem psal na adresy:
kristyna.krausov, Dalama, Kupsa, lakrik, Pietraszkova a Hana Dur zprávy, v nichž jsem reklamoval nepoužitelné zakoupené účtenky.
Moje zprávy na uvedené adresy nemohu nikde najít.
Prosím o info, kde jsou dobře uschované.
Děkuji.
Honzajak
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda je možné vlastní neprodané kusy osobně smazat, či stáhnout z nabídky, popř.zda by se tato funkcionalita mohla zavést.
Děkuji za info.. Lucie
Dobrý den, toto tzv čištění provádíme vždy 13. v měsíci
Dobrý den, neměla jsem na mysli čištění neprodaných kusů, které zůstaly v nabídce po uzavření registrace, ale zda je možné v průběhu měsíce přidané (neprodané) účtenky jednoduše stáhnout z prodeje. Například když přidám zbytečně velké množství účtenek jednoho obchodníka se stejným datem a prodá se menší množství, než byl předpoklad, tak zbylé neprodané kusy stáhnout z prodeje a popřípadě je dále nabídnout nebo využít.
Děkuji
Dobrý den.
V březnu jsem si zde zakoupil 238 účtenek a z tohoto počtu je 14 nepoužitelných.
V dokumentu „Vaše účtenka“ chybí, kdo účtenku vložil. Tím pádem nemohu reklamovat. Prosím, zda to je možné urychleně doplnit, abych účtenky mohl ještě v tonto měsícái v soutěži uplatnit. Děkuji. Honzajak
PS – podobně jsem tento nedostatekjiž před několika dny požadoval, ale nyní svůj text nikde nevidím.
Děkuji za prověření.
Jan Jakubec
Honzajak
Dobrý den funkci připravíme spolu s dalšími úpravami
Dobrý den. Jaký je prosím časový předpoklad, Díky za Vaše info. Honzajak
Chci zrušit zde můj účet, ale nemám jak. Prosím o radu. Děkuji
DObrý den, napište mi prosím a info@loterie-uctenkova.cz email z požadavkem o zrušení účtu nejlépe z emailu, který je s tímto účtem spojen. Děkuji
Dobrý den, jak mám reklamovat zakoupenou účtenku, když ji účtenkovka nezná a nemůže ji zaregistrovat? Děkuji za odpověď
Dobrý den, nejprve kontaktujte prodejce pomocí interní pošty. Uživatel co pořídil účtenku za zaplacený (dobitý) Kredit má nárok na okamžitou reklamaci, ale to není váš případ.
Dobrý den, proč jsou v nabídce ještě únorové účtenky? Myslela jsem, že po slosování budou vymazány. Děkuji za odpověď
Dobrý den, ano mažeme to, ale může se stát, že některá proklouzne. pošlete mi prosím odkaz
Nerozumím, jaký odkaz? Když jsi vyfilruji svoje účtenky, tak tam vidím ty únorové. Je pravda, že jich tam není moc, ale jsou tam. Zadejte si na stránce získat účtenky od Akita a uvidíte je. Děkuji. Hezký den
Co dělat, když účastník má vypnutou interní poštu. Nelze poslat informaci o chybě. Jedná se o paní Hanu Dur.
Dobrý den, v tomto případě přes nás. Pošlete mi to prosím přes tento formulář
https://www.loterie-uctenkova.cz/nahlasit-chybu-vymeny-uctenek/
Mám problém vložit účtenku z mého účtu, zpráva mi říká, že se mám přihlásit. Co to znamená, když jsem přihlášena.
Dobrý den,
zde se přihlašte https://www.loterie-uctenkova.cz/muj-ucet/ a pak vám vložit účtenku půjde. Pokud ne, tak prosím přes tento formulář nahlašte chybu prostřednictvím https://www.loterie-uctenkova.cz/vlozit-uctenku/
Děkuji
Vložit účtenku může jen přihlášený návštěvník. Pokud se vám nezobrazuje formulář pro přidání účtenky, přihlaste se.
PŘIHLÁŠENÍ/REGISTRACE
Je chyba v tom, že jsem změnila heslo??? Ale změnila jsem ho, protože problém přetrvává.
Dobrý den, přihlaste se zde: https://www.loterie-uctenkova.cz/muj-ucet/ pokud se vám nedaří přihlásit, přes odkaz zapomenuté heslo si jej nastavte (klidně na původní) a pak se přihlaste
Ani vracené původní heslo nefunguje,…. i když jsem přihlášena, nic neuložím… kde je problém…
Denně probíhají stovky výměn, tzn že ostatním to funguje bez problémů. Pošlu vám nové heslo na email.
Děkuji, snad to půjde…
Heslo jsem nedostala, prosím o jeho zaslání… :o!
Dobrý den, heslo jsem Vám nastavil a poslal na email
Prosím, pošlete mi heslo, které mě pustí na můj účet. Moc děkuji, nechápu, co se děje, na mail jsem heslo nedostala… PROSIIIIM…
Dobrý den, odesláno
Dobrý den, když dávám palec nahoru nebo dolů, tak mi na počítači vyskakuje hláška, která v českém překladu říká“ „Už jste si toho prodejce prohlédli“ musím na ni několikrát kliknout něž mi zmizí a teprve potom se zadá hodnocení. Někdy musím kliknout i 10x a hrozně dlouho to trvá. Čím to je? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, podíváme se na to
Má na vás následující dotaz. Aplikace výměny účtenek na mém počítači pracuje velmi pomalu, což mě bere chuť vyměňovat účtenky. Velmi dlouoho musím čekat při přepínání mezi jednotlivými menu této aplikace.
Protože Vám neuvádím parametry počítače tak alespoň uvedu, že registrace účtenek na ÚČTENKOVCE, probíhá rychla, dá se říci, že po odklepnutí ihned, a to si myslím, že celostátní databáze je určitě větší než Vaše aplikace.
Předem děkuji za radu.
Dobrý den, ano víme o tom, Kreditových operací jsou v systému již stovky tisíc. Budu dělat optimalizaci po skončení aktuálního kola. jinak ministerstvo financí si může jistě dovolit výkonnější server než já 🙂
Stejný názor jsem tady také psal.Děkuji. JB
Chtěla jsem hledat podle datumu vystavení účtenky, ale nabízí mi to jenom starší datumy a psát tam nelze.
Dobrý den, podívám se na to
Opraveno, pracujeme na lepším zobrazení
Jak označit,že účtenka je špatná(nelze zaregistrovat) ?
Dobrý den, po dokončení objednávky můžete dát palec dolů. Pokud jste vložil špatně vy a chcete jí opravit, můžete to provést ve svém účtu v sekci Products
Uvítala bych, aby prodané účtenky byly mazány z nabídky.
Dobrý den, mizí po několika hodinách. Pro lepší orientaci jsou však podbarvené oranžově.