účtenkovka výhry a výsledky Účtenkovka výhry a výsledky čtvrtého kola

Dle statistik z jednotlivých kol slosování Účtenkovky, vzniká podstatný rozdíl mezi registrovanými účtenkami a účtenkami zařazenými do slosování. Téměř v každém losování přitom toto číslo dosahuje nezanedbatelných 2 miliony účtenek.





Důvodem těchto rozdílů ale není to, že by lidé omylem registrovali účtenky vydané v období, které nespadá do daného slosování. Systém hráčům takovou registraci nepovolí.

MFČR uvádí že mezi nejčastější důvody zamítnutí patří:




  • hráč špatně zadal některý z jiných údajů než je měsíc, může se jednat např. o překlep ve FIK/DIČ – hráč má poté možnost chybně zadaný údaj opravit a účtenku zaregistrovat znovu, chybně zadaná účtenka už však v systému zůstává jako zaregistrovaná, ale nezařazená do slosování (asi nejčastější důvod),
  • hráč zaregistruje účtenku, kterou už před ním zaregistroval někdo jiný,
  • účtenka porušuje pravidlo 1×1×1, tzn. hráč nesmí od jednoho obchodníka zaregistrovat dvě či více účtenek se stejným datem,
  • obchodník nemá správně seřízeno pokladní zařízení a např. čas na účtence neodpovídá času zaevidování tržby, tato účtenka pak není ověřena v systému evidence tržeb, a proto nemůže být zařazena do slosování,
  • účtenka není obchodníkem vůbec zaevidována v systému evidence tržeb.



Nejčastější však bývá chyba v jiném údaji než je měsíc, například ve FIK nebo DIČ. Hráč má pak možnost chybně zadaný údaj opravit a účtenku zaregistrovat znovu, chybně zadaná účtenka už však v systému zůstává jako zaregistrovaná, ale nezařazená do slosování.

Odebírejte novinky k účtenkové loterii

Odebírejte novinky k účtenkové loterii

Dostávejte 1x týdně novinky o účtenkové loterii. Tipy a triky, výhry  a další zajímavé informace

Děkujeme vám!! Nyní prosím zkontrolujte vaši emailovou schránku a potvrďte svou registraci.